Winkelwagen

Totaal € 0,00
Bekijk winkelwagen
Betalen

GRATIS RETOURNEREN

Bestelling ontvangen maar iets klopt niet of is niet helemaal zoals je het had verwacht? Kan gebeuren.

Je mag alles – behalve oorbellen, wegens hygiënische redenen – gekocht bij www.fabiennechapot.com binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit geldt ook voor SALE producten. Vul het retourformulier in en stuur je pakketje gratis weer naar ons op. Easy!

WANNEER MAG IK IETS RETOURNEREN?

Ons motto luidt: “You wear it, you buy it.” Natuurlijk heb je wel 14 dagen bedenktijd na levering. Kleding en schoenen (alleen op tapijt) mogen worden gepast, maar we nemen geen artikelen terug die zijn gedragen, beschadigd geraakt door onjuist gebruik of artikelen die langer dan 14 dagen na ontvangst worden teruggestuurd. 

Hieronder vind je uitleg over ons retourproces.

Check even dat je alle onderdelen van je bestelling retour zendt, inclusief doos, hanger, etiket en dustbag.

RETOURFORMULIER

Een product retour zenden is makkelijk, vul het retourformulier in en stuur deze samen met je artikel(en) terug. Heb je het retourformulier niet meer, dan kun je er een opvragen via info@fabiennechapot.com. Om er zeker van te zijn dat jouw pakketje veilig en op tijd bij ons aankomt kun je gebruik maken van PostNL in Nederland, UPS of DHL in het buitenland. Gooi je tracking nummer niet weg!

Let op: Fabienne Chapot is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte, te laat ontvangen of beschadigde retourzendingen.

NIET GOED, GELD TERUG

Het kan, afhankelijk van jouw bank, tot 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. Stuur je een volledige bestelling terug? Dan worden ook de verzendkosten van de bestelling teruggestort (indien van toepassing).

GIFTCARD

Betaald met een Fabienne Chapot giftcard? Lucky you! Je krijgt het bedrag teruggestort op je giftcard. Helaas kunnen giftcards niet worden omgewisseld voor geld.

BESTELLING ANNULEREN/WIJZIGEN

We werken met een semi-geautomatiseerd systeem waardoor we geplaatste bestellingen niet kunnen wijzigen of annuleren. Je kunt de gehele bestelling inclusief retourformulier terugsturen zoals hierboven beschreven. 

BESCHADIGDE ITEMS

Zat er een beschadigd artikel in je bestelling, of is er binnen 12 maanden iets kapot gegaan? Vervelend als er zoiets gebeurd! Graag onderzoeken we het probleem en proberen we samen met jou tot een oplossing te komen.

Stuur een email naar info@fabiennechapot.nl met de volgende informatie:

1.Een kopie van je aankoopbewijs of ordernummer;

2.Een foto waarop de beschadiging of het defect duidelijk te zien is;

3.Een korte omschrijving van het defect (en hoe het is gebeurd, zo nodig).

Vervolgens beoordelen wij het defect. Wanneer wij akkoord gaan met reparatie ontvang je van ons een speciaal retourformulier voor defecten. Stuur je item(s) naar ons op en als alles goed gaat kun je binnen 2 weken gewoon weer jouw FC items rocken!

Waar mogelijk zullen we altijd eerst proberen een defect of beschadigd item te repareren in plaats van vervangen. Mocht reparatie niet mogelijk zijn dan nemen we altijd contact met je op.

GARANTIE

Wij geloven (heilig) in onze producten, dus krijg je bij aankoop van alle FC schoenen, tassen en accessoires één jaar garantie. Bij aankoop van alle FC kleding krijg je drie maanden garantie. Die garantie gaat in op de dag van aankoop. Bewaar altijd een (kopie van) je bon of ordernummer als garantiebewijs! Kun je beide niet vinden, dan kunnen we je helaas niet verder helpen.

Staat jouw vraag hierboven niet beschreven, of wacht je al meer dan 14 dagen op de afhandeling van een retourzending? Ons Customer Care Team staat voor je klaar en is te bereiken via info@fabiennechapot.com, per telefoon +31 (0) 20 2400720 of in de chat (rechts onderaan).