Retourneren

Bestelling ontvangen maar niet helemaal naar verwachting? Items kunnen binnen 30 dagen na de verzenddatum worden geretourneerd mits deze ongedragen zijn en met aangehechte labels. Voor orders uit Nederland, België en Duitsland is retourneren gratis. Internationale retourkosten zijn voor eigen rekening.  

 

  • Heb je een pakbon ontvangen met een antwoordnummer (plus retoursticker)?

    • Vul op de pakbon in welke items je wilt retourneren met de bijbehorende retourreden.
    • Stuur deze samen met je items terug. Zorg dat je alle onderdelen van je order retour zendt, inclusief pakbon, aangehechte labels en dustbag indien van toepassing.
    • Plak de retoursticker met het antwoordnummer op het pakket. Indien je geen retoursticker bij je order hebt ontvangen, kan je het adres met antwoordnummer ook vinden op de pakbon.
    • Breng het pakket naar een PostNL punt en bewaar je verzendbewijs goed.

    In de buurt van één van onze boutiques? Online orders kunnen ook geretourneerd (inclusief pakbon) worden in één van onze boutiques in Amsterdam, Haarlem, Rotterdam en Maastricht.  

    Heb je de pakbon niet meer? Dan kun je deze aanvragen via info@fabiennechapot.com. 

  • Heb je een pakbon ontvangen met een QR code?

    • Ga naar fabiennechapot.com/request-return of scan de QR code op je pakbon.
    • Log in met jouw ordernummer en e mailadres.
    • Selecteer het aantal items dat je wilt retourneren met de bijbehorende reden.
    • Kies je gewenste verzendmethode of kies voor retourneren in één van onze boutiques.
    • Na het aanmelden van je retourzending ontvang je jouw retourlabel of barcode via de mail en kan je jouw retour pakket afgeven bij een pakketpunt van de door jou gekozen vervoerder (PostNL of DHL). Bewaar je verzendbewijs goed!

    Heb je gekozen voor retourneren in de boutiques? Dit is mogelijk in onze boutique in Amsterdam, Haarlem, Rotterdam en Maastricht. Vergeet je pakbon niet mee te nemen. 

    Heb je de pakbon niet meer? Dan kun je deze aanvragen via info@fabiennechapot.com. 

  • Wanneer mag ik iets retourneren?

    Ons motto luidt: “You wear it, you buy it.” Kleding en schoenen mogen uiteraard worden gepast. We nemen geen items terug in ontvangst die zijn gedragen, beschadigd zijn  geraakt door onjuist gebruik of items die langer dan 30 dagen na ontvangst worden teruggestuurd.  

    Zorg dat je alle onderdelen van je order retour zendt, inclusief pakbon, aangehechte labels en dustbag indien van toepassing.

  • Is retourneren mogelijk in één van onze boutiques?

    Online orders kunnen ook geretourneerd (inclusief pakbon) worden in één van onze boutiques in Amsterdam, Haarlem, Rotterdam en Maastricht. Retourneren in onze boutique outlets in Roosendaal en Batavia Stad is niet mogelijk. 

  • Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

    Wanneer we jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt ontvang je hiervan een bevestiging via de mail. Zodra we jouw retourzending hebben afgehandeld, ontvang je de terugbetaling via de betaalmethode die je eerder hebt gebruikt. De terugbetaling kan 1-5 werkdagen duren.

  •  Hoe lang duurt de terugbetaling?

    Zodra we jouw retourzending hebben afgehandeld, ontvang je de terugbetaling via de betaalmethode die je eerder hebt gebruikt. De terugbetaling kan 1-5 werkdagen duren. 

    Stuur je een volledige bestelling terug? Dan worden ook de verzendkosten van de bestelling teruggestort (indien van toepassing). Dit geldt alleen voor de standaard verzending, eventuele bijkomende kosten voor avondlevering worden niet vergoed. 

  • Ik heb geen retourlabel ontvangen

    Wij werken met een online retourportaal. Via fabiennechapot.com/request-return  kun je je retourzending aanmelden. Na het aanmelden van jouw retourzending, ontvang je een retourlabel in de mail.

  • Ik heb een beschadigd item ontvangen

    Wat vervelend dat je een beschadigd item hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die we willen leveren. We zouden je willen vragen om dit item te retourneren en aan te geven bij de retour redenen dat het item beschadigd is. Helaas is omruilen bij ons niet mogelijk. We zouden je dan ook willen vragen om een nieuwe order te plaatsen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst in de boutique. Kan ik deze online retourneren?

    Doordat het item in de boutique is besteld, hebben wij geen inzicht in jouw betaalgegevens, waardoor jouw bestelling helaas niet online geretourneerd kan worden. We zouden je willen vragen om de bestelling te retourneren in één van onze boutiques. 

  • Kan ik een boutique aankoop online retourneren?

    Doordat het item in de boutique is gekocht, hebben wij geen inzicht in jouw betaalgegevens, waardoor jouw items helaas niet online geretourneerd kan worden. We zouden je willen vragen om de items te retourneren in één van onze boutiques. 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Ons Customer Care Team helpt je graag verder!

Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 bereikbaar:

Chat

Klik op het chaticoon rechtsonder in beeld.