Retourneren

Bestelling ontvangen maar niet helemaal naar verwachting? Kan gebeuren. Je mag alles dat gekocht is op onze website rustig bekijken en binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Dit geldt ook voor sale producten.

 

  • Wanneer mag ik iets retourneren?

    “Ons motto luidt: “You wear it, you buy it.” Kleding en schoenen (alleen op tapijt) mogen uiteraard worden gepast. We nemen geen artikelen terug in ontvangst die zijn gedragen, beschadigd geraakt door onjuist gebruik of artikelen die langer dan 30 dagen na ontvangst worden teruggestuurd. 

    Zorg dat je alle onderdelen van je bestelling retour zendt, inclusief doos, aangehechte labels en dustbag indien van toepassing.

  • Hoe werkt gratis retourneren?

    Een product retour zenden is makkelijk. Vul het retourformulier in en stuur deze samen met je artikel(en) terug. Zorg dat je alle onderdelen van je bestelling retour zendt, inclusief doos, aangehechte labels en dustbag indien van toepassing.

    Let op: Fabienne Chapot is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte, te laat ontvangen of beschadigde retourzendingen.

    Heb je het retourformulier niet meer? Dan kun je deze aanvragen via info@fabiennechapot.com

    In de buurt van een van onze boutiques? Online gekochte artikelen kun je ook in onze winkels retourneren.

    *Internationale retourkosten zijn voor eigen rekening.

  • Niet goed, geld terug

    Het kan, afhankelijk van jouw bank, tot 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. Stuur je een volledige bestelling terug? Dan worden ook de verzendkosten van de bestelling teruggestort (indien van toepassing). Dit geldt alleen voor de standaard verzending, eventuele bijkomende kosten voor avondlevering worden niet vergoed.

  • Betaald met een Fabienne Chapot Giftcard?

    Lucky you! Je krijgt het bedrag  automatisch teruggestort op je giftcard. Giftcards kunnen niet worden omgewisseld voor geld.

  • Bestelling annuleren of wijzigen

    We werken met een semi-geautomatiseerd systeem waardoor we geplaatste bestellingen niet kunnen wijzigen of annuleren. Je kunt de gehele bestelling inclusief retourformulier terugsturen zoals hierboven beschreven.

  • Beschadigde items

    Zat er een beschadigd artikel in je bestelling, of is er binnen de garantietermijn iets kapot gegaan? Vervelend als er zoiets gebeurt! Graag onderzoeken we het probleem en proberen we samen met jou tot een oplossing te komen.

    Stuur een email naar info@fabiennechapot.com met de volgende informatie:

    1. Een kopie van je aankoopbewijs of ordernummer;

    2. Een foto waarop de beschadiging of het defect duidelijk te zien is;

    3. Een korte omschrijving van het defect (en hoe het is gebeurd, zo nodig).

    Vervolgens beoordelen wij het defect. Wanneer wij akkoord gaan met reparatie ontvang je van ons een speciaal retourformulier voor defecten. Stuur je item(s) naar ons op en als naar verwachting kun je binnen 2 weken gewoon weer van jouw FC item genieten!

    Waar mogelijk zullen we altijd eerst proberen een defect of beschadigd item te repareren in plaats van vervangen. Mocht reparatie niet mogelijk zijn dan nemen we altijd contact met je op.

Staat jouw vraag hier niet bij? Ons Customer Care Team staat je graag te woord!

Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 bereikbaar:

Chat

Klik op het chaticoon rechtsonder in beeld.

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een 10% welcome voucher.

Door op bevestig te klikken gaat u akkoord met ons privacybeleid.

Thanks!

Je inschrijving wordt verwerkt!

Eén moment... 5..